חידוש אישור מוסד ציבורי
רשות המיסים מאפשרת לעמותות ומוסדות ציבוריים לשלוח טופס חידוש אישור לפי סעיף 46 בדואר אלקטרוני.
מוסד ציבורי בעל אישור להכרה כמוסד ציבורי בנושא תרומות לפי סעיף 46, שתוקפו אמור להסתיים בסוף השנה ומבקש לחדש את האישור, יגיש בקשה לחידוש עד סוף חודש אוגוסט בלבד, בשנה שבסופה יסתיים תוקף האישור. יש לצרף:
- פרטים על המוסד ופירוט הפעילות
- כתב התחייבות למוסד הציבורי, הצהרת מנהלים
- דו"חות כספיים מבוקרים על ידי רואה חשבון
- רשימת חמשת בעלי השכר הגבוה
- פירוט בעלי תפקידים במוסד
- טופס 1217 ב'
שימו לב: השירות ניתן ללא עלות, יש למלא את הטופס ולשלוח בדואר אלקטרוני המצוין מטה.
יש להדפיס את הטופס המקושר מטה, לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת malkar@taxes.gov.il.
טופס בקשה לחידוש אישור מוסד ציבורי
לפרטים אודות מוסדות ציבור קיימים ראו באתר רשות המיסים.
תיאור קצר: טופס לחידוש אישור מוסד ציבורי לפי סעיף 46 לשליחה בדואר אלקטרוני.
מילות מפתח: עמותה, אישור, סעיף 46, מוסד ציבורי.
יצירת קשר
דניאל - המרכז לשכר והנהלת חשבונות בע"מ
משרד 353, קומה 3, התע"ש 20, כפר סבא
-
טלפון
09-771-0071 -
נייד
052-5454-813 -
דוא"ל
daniel@dann.co.il