הבדלים בין גרסאות בדף "חידוש אישור מוסד ציבורי"
מתוך דניאל המרכז לשכר והנהלת חשבונות
(יצירת דף עם התוכן "{{חדשות |תאריך=15 בדצמבר 2019 |מילים=עמותה, אישור, סעיף 46, מוסד ציבורי |תיאור=טופס לחידוש אישור...") |
(אין הבדלים)
|
גרסה מ־20:57, 2 בפברואר 2020
תאריך: 15 בדצמבר 2019
רשות המיסים מאפשרת לעמותות ומוסדות ציבוריים לשלוח טופס חידוש אישור לפי סעיף 46 בדואר אלקטרוני.
מוסד ציבורי בעל אישור להכרה כמוסד ציבורי בנושא תרומות לפי סעיף 46, שתוקפו אמור להסתיים בסוף השנה ומבקש לחדש את האישור, יגיש בקשה לחידוש עד סוף חודש אוגוסט בלבד, בשנה שבסופה יסתיים תוקף האישור. יש לצרף:
- פרטים על המוסד ופירוט הפעילות
- כתב התחייבות למוסד הציבורי, הצהרת מנהלים
- דו"חות כספיים מבוקרים על ידי רואה חשבון
- רשימת חמשת בעלי השכר הגבוה
- פירוט בעלי תפקידים במוסד
- טופס 1217 ב'
שימו לב: השירות ניתן ללא עלות, יש למלא את הטופס ולשלוח בדואר אלקטרוני המצוין מטה.
יש להדפיס את הטופס המקושר מטה, לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת malkar@taxes.gov.il.
טופס בקשה לחידוש אישור מוסד ציבורי
תיאור קצר: טופס לחידוש אישור מוסד ציבורי לפי סעיף 46 לשליחה בדואר אלקטרוני.
מילות מפתח: עמותה, אישור, סעיף 46, מוסד ציבורי.
יצירת קשר
דניאל - המרכז לשכר והנהלת חשבונות בע"מ
משרד 353, קומה 3, התע"ש 20, כפר סבא
-
טלפון
09-771-0071 -
נייד
052-5454-813 -
דוא"ל
daniel@dann.co.il