פתיחת התפריט הראשי

שינויים

יצירת דף עם התוכן "{{חדשות |תאריך=15 בדצמבר 2019 |מילים=עמותה, אישור, סעיף 46, מוסד ציבורי |תיאור=טופס לחידוש אישור..."
{{חדשות
|תאריך=15 בדצמבר 2019
|מילים=עמותה, אישור, סעיף 46, מוסד ציבורי
|תיאור=טופס לחידוש אישור מוסד ציבורי לפי סעיף 46 לשליחה בדואר אלקטרוני.
|תוכן=
רשות המיסים מאפשרת ל[[עמותה|עמותות]] ומוסדות ציבוריים לשלוח טופס חידוש אישור לפי סעיף 46 בדואר אלקטרוני.

[[מוסד ציבורי]] בעל אישור להכרה כמוסד ציבורי בנושא [[תרומה|תרומות]] לפי סעיף 46, שתוקפו אמור להסתיים בסוף השנה ומבקש לחדש את האישור, יגיש בקשה לחידוש '''עד סוף חודש אוגוסט בלבד''', בשנה שבסופה יסתיים תוקף האישור. יש לצרף:

* פרטים על המוסד ופירוט הפעילות
* כתב התחייבות למוסד הציבורי, הצהרת מנהלים
* דו"חות כספיים מבוקרים על ידי [[רואה חשבון]]
* רשימת חמשת בעלי השכר הגבוה
* פירוט בעלי תפקידים במוסד
* טופס 1217 ב'

'''שימו לב''': השירות ניתן ללא עלות, יש למלא את הטופס ולשלוח בדואר אלקטרוני המצוין מטה.

יש להדפיס את הטופס המקושר מטה, לצרף את המסמכים הנדרשים ולשלוח באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת malkar@taxes.gov.il.

[https://www.gov.il/BlobFolder/service/application-for-renewal-of-public-institution-approval-on-donations/he/targetaudience_malkar_RenewMalkar.pdf טופס בקשה לחידוש אישור מוסד ציבורי] {{PDF}}

}}